5 Mayıs 2010 Çarşamba

Oryantasyon Modülü Soruları

Sorular

Bu eğitim boyunca nelerle karşılaşacağım?
Çevrimiçi kurs içinde nasıl gezineceğim?

10 yorum:

  1. faydalı olacağını düşünüyorum... :)

    YanıtlaSil
  2. Yeni birşeyler öğrenmek çok güzel.sen çatla zübeyde hanım

    YanıtlaSil
  3. faydalanacağımı düşünüyorum

    YanıtlaSil
  4. muhteşem . bu gün yeniden başladım öğretmenliğe

    YanıtlaSil
  5. Kurs programını ve kursun özelliklerini inceleyerek mevcut yazılımları kontrol edeceğiz.

    YanıtlaSil
  6. Kurs proğramınıve özelliklerini inceliyeceğiz.Yüzyüze veçevrimiçi unsurlara hazırlık yapacağız.

    YanıtlaSil
  7. çalımak gerekiyor, çalışmzsak güçlüklerle karşılaşabiliriz.

    YanıtlaSil
  8. çok gayret göstermem gerekiyor.

    YanıtlaSil
  9. Herkese başarılar dilerim.

    YanıtlaSil